Masters of Rock 2008, 11.7.08

14. července 2008 v 19:22 | anushka |  Koncerty a akce
Moje recenze z koncertu na MORu 2008:

Popravdě nevím, kde mám začít. Na festival Masters of Rock sem dorazila v pátek 11.7. a jak všichni moc dobře víme, ten den hráli Oomph!. Potom, co sme postavily stan a vybalily se, vyrazily sme do areálu. Cestou sme minuly backstage, kde už z dálky sem viděla zaparkovaném tourbus kluků. Blanik, VRox a Lee se od nás odpojily, jelikož byly na quest listě Oomph! a šli za nima. Já s Ketrin sme se vydaly na průzkum areálu, ale tím vás moc zatěžovat nebudu. Ještě před autogramiádou sme se s Ketrin vrátily k backstage, kde sem potkala alinas, která nám objasnila, proč měl Dero špatnou náladu… prej ho praštila přes ruku závora (jelito xD). A pak sme se pomalu vydaly k místu, kde se konaly autogramiády, kde už jako první v řadě stály holky z lide.cz (jmenovitě Oomph.girl, Katka a Zuzka…sorry, víc si nepamatuju). A teď koukám na tu řadu, co čekala na autogramiádu Oomph!. Docela mě překvapilo, kolik tam bylo lidí. Nechtělo se mi tomu pomalu vůbec věřit. Tak sme se s holkama taky zařadily a čekaly. Musím ještě dodat, že bylo vedro k padnutí. Autogramiáda začala ve 20:30 a s tím začala i totální lisovačka. Lidi se tlačili zezadu, z boku, prostě ze všech stran. Trochu mi to připomnělo atmosféru před koncertem HIM. Ale nakonec sem se i já protlačila do části, kde se kluci podepisovali. Podala sem Fluxovi booklet od DVD Rohstoff, ten se elegantně podškrábnul a já ho poprosila o fotku. Tak se to opakovalo i u Dera a Crapa. Jen ta zábrana mezi náma nemusela být tak vysoká. Škoda, že nedorazili Léo a Hagen. Potom sem se přesunula za další zábranu a fotila kluky při autogramiádě. Když to všechno skončilo, přesunuly sme se ke stage pomalu si vystát nějaké lukrativní místo na koncert. Před Oomph! hráli Annihilator, což pro mě konkrétně bylo dost utrpení. Vedle nás stáli nějací týpci, nejspíš velcí jejich fanoušci a dost vtipně na ně pařili xD Během koncertu sme pomalu postupovaly dopředu. Když Annihilator dohráli, nastalo opět tlačeni, tentokrát se všichni tlačili k podiu. Já sem vybojovala nějakou 3.-4. řadu, takže paráda :) Pak další půlhodinový čekání na přestavení podia. To už po podiu začal běhat Léo a zvučit si bicí a Hagen se posadil na připravenou židli a zvučil bassovku. Věděla sem, že je Hagen nějak indisponován, ale až při koncertě nám Dero objasnil, že měl nehodu a má něco s pátěří. V pozadí stage byla do výšky vytahována plachta s nápisem Oomph!, na podiu se setmělo a do tmy začaly znít tóny intra Fragment. Pak nastoupili Léo, Hagen a hned po nich Flux a Crap. Za zvuku prvních tónů Träumst du se připotácel Dero ve své svěrací kazajce a show mohla začít. Musím uznat, že tenhle koncert byl mnohem lepší, než ten v Praze na Majálesu. Možná taky kvůli fanouškům, protože ať sem se otočila, kam sem chtěla, tak všichni pařili a někteří dokonce znali i texty songů. Dero tradičně 2x skočil do publika. Poprví sem ho chytla jen za nohu, ale podruhý sem naplno okusila váhu jeho těla xD Dokonce i Flux se odvážil slézt k publiku a nechal nás ošahat svou kytaru xD Kluci jeli naplno a celkově to byl opravdu vydařený koncert. Došlo i na přídavek v podobě Brennende Liebe, Gott ist ein Popstar a Meschsein a během sklízení nástrojů nám Dero zapěl ještě svojí oblíbenou od Franka Sinatri Strangers in the night. Jediný mínus koncertu bylo, že nemusel být takový vedro xD Ale jinak opravdu super, skoro sem si vyřvala hlasivky xD Jinak ještě takovej dodatek… já to sice úplně nezažila, ale slyšela sem to až zprostředkovaně od holek… v první řadě stály prej dost dobrý uječený mařky úplně odvařený z Dera xD Škoda, že sem u toho nebyla, když je holky prudily, byla by aspoň sranda :D:D

Playlist (songy nejdou popořadě):
Träumst du
Unsere Rettung